Η οργάνωση της ύλης, η συστηματοποίηση και η μεθοδικότητα της διδασκαλίας διευκολύνουν την πορεία προς τη γνώση. Έτσι, οι σημειώσεις που δίνονται στους μαθητές, τα εποπτικά μέσα, η συστηματική οργάνωση για την εμπέδωση της διδακτέας ύλης ανά τάξη και ανά μάθημα, ο συχνός έλεγχος της γνώσης που αποκτήθηκε με γραπτές εξετάσεις, παράλληλα με την εξατομικευμένη διδακτική προσέγγιση των μαθητών (περιγραφική αξιολόγηση με προτάσεις βελτίωσης) και την κατάλληλη κινητοποίηση, συνθέτουν μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση.

Εφαρμογή της Συστηματικής Διδασκαλίας σε Νηπιαγωγείο, Δημοτικό,  Γυμνάσιο και Λύκειο

 dunam1

 dynam2
 dynam3  dynam4

«Είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά», Πυθαγόρας

Η ηθική, καθορίζει τα δικαιώματα και τα καθήκοντα απέναντι στον εαυτό μας, στην οικογένειά μας, στην πατρίδα, στην κοινωνία, στο Θεό.

Εργαζόμαστε λοιπόν με υπομονή και επιμονή για να αποκτήσουν οι μαθητές έξεις, δηλαδή συνήθειες καλές, να μετατρέψουν το σχολικό έθος σε υψηλό κοινωνικό ήθος με ακαταμάχητη ισχυρή βούληση, τη δύναμη της δημιουργικής δράσης, για να βαίνουν σταθερά σε πράξεις ενάρετες. Το κάλλος, η ομορφιά της ζωής, η χαρά και η απόλαυση απ’ τους κόπους και τους μόχθους της καθημερινής εργασίας αλλά και απ’ τις αγαθοεργίες, εξωραΐζει το περιβάλλον και ανυψώνει την ψυχή προς την ευδαιμονία.

ithos1

Στόχος μας είναι τα παιδιά μας να αγαπούν την πατρίδα τους και να έχουν πίστη σ’ αυτή, να σέβονται τα σύμβολά της. Μέσα από τη συμμετοχή τους στις εθνικές μας εορτές και τις παρελάσεις, οι μαθητές, μαθαίνουν την ιστορία της πατρίδας μας, τιμούν τους ήρωες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της και να νοιώθουν υπερήφανοι γι’ αυτή.

  filop1

Συμμετοχή σε παρέλάση εθνικής επετείου

filop2 Ετήσια εκδήλωση παραδοσιακών χορών και εθίμων

filopa3

Θεατρική παράσταση Νηπιαγωγείου 

 filop4

Συμμετοχή σε παρέλάση εθνικής επετείου

 filop5

Ζάππειο, συμμετοχή της ομάδας παραδοσιακών χορών